زندگی نی نی مگ

مطالب جالب و خواندی دنیای نوزادان

زندگی نی نی مگ

مطالب جالب و خواندی دنیای نوزادان

معرفی انواع صندلی های آرایشگاه زنانه در بازار ایران در سال 1400

صندلیهای آرایشگاه زنانه و مردانه دارای تنوع محصولی و مدلی است که شامل صندلی برقی، صندلی جک پدالی، صندلی سرشور، صندلی کوتاهی، صندلی اصلاح کودک و تابوره که هر کدام با کاربردهایی که دارند در قسمت های مختلف آرایشگاه استفاده می شوند. در ادامه مقاله معرفی انواع صندلی های آرایشگاه زنانه در بازار ایران در سال 1400 همراه ما باشید.


صندلی آرایشگاهی برقی زنانه: این نوع صندلی که در آرایشگاه های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد پر مصرف ترین نوع صندلی آرایشگاهی است. شکل ظاهری این نوع صندلی به گونه ای است که مشخصات صندلی معمولی را داشته اما دارای قسمتی برای قرار گرفتن پا و همچنین حالت چرخشی را در زیر خود دارا می باشند. از دیگر قابلیت های این نوع صندلی ها می توان به قابلیت تاشو و باز شوندگی اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی آن را در زاویه و شکل دلخواه تنظیم نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://www.salonema.com/product-category/hairdressing-chair مراجعه فرمایید.

صندلی کوپ: صندلی های کوپ نیز در آرایشگاه ها استفاده های گوناگونی دارند. این صندلی ها که معمولا در اشکال دایره ای شکل و یا چند ضلعی ساخته می شوند، در طرح های مختلفی در بازار موجود هستند. پایه چرخی تعبیه شده در زیر این صندلی ها ، ضمن اینکه امکان چرخش آن به اطراف را برای شما میسر می سازد، قابلیت تنطیم ارتفاع را نیز فراهم می کنند.


صندلی تابوره: این صندلی ها که در انواع گوناگونی ساخته شده اند، دارای مشخصاتی مشخص هستند. پایه ی صندلی های تابوره معمولا از جنس فلز ساخته می شود و قابلیت تنظیم ارتفاع از طریق جکی که در زیر صندلی تعبیه شده است را دارا هستند. جاپایی نیز از دیگر قابلیت های این نوع صندلی است. صندلی های تابوره در انواع چرخدار و بدون چرخ ساخته شده اند.


صندلی میکاپ: صندلی های میکاپ در طرح های گوناگونی به بازار عرضه شده اند. این صندلی ها معمولا رویه چرمی دارند و قابلیت تنظیم درجه ی صندلی به سمت بالا و پایین و یا عقب و جلو نیز در آن ها وجود دارد، همچنین دارای تکیه گاهی برای سر است.


حداکثر وزن قابل تحمل

یکی از مشخصه های مهم صندلی های آرایشگاهی ، حداکثر وزن قابل تحمل آن هاست. این مشخصه ، بیانگر آن است که بیشترین مقدار وزنی که صندلی بدون آسیب دیدن تحمل می کند چقدر است. این مقدار وزن می تواند بین 80 تا 300 کیلوگرم و یا حتی بیشتر باشد.

صندلی های برقی

امروزه بسیاری از وسایل به صورت برقی ساخته می شوند و بسیاری از اعمل دستی را به صورت خودکار انجام می دهند. صندلی های برقی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و اکثر صندلی های آرایشگاهی مدرن به صورت برقی ساخته می شوند و تغییر زاویه ، تغییر ارتفاع و دیگر تنظیمات را می توانید به صورت خودکار و با فشردن چند دکمه انجام دهید.

جنس صندلی ها

بدنه صندلی های آرایشگاهی معمولا از جنس فلز ساخته می شود. همچنین از فوم ، چرم و پلاستیک در ساخت صندلی های آرایشگاهی استفاده می شود. کیفیت این مواد متفاوت است و محصولاتی که از رویه چرمی در ساخت آن ها استفاده شده است، معمولا دارای عمر بیشتری نسبت به صندلی های دارای روکش پلاستیکی هستند. لذا یکی از نکاتی که حتما در هنگام خرید باید به آن توجه کنید ، جنس رویه صندلی است.

باربر

یکی از قابلیت های جدید صندلی های آرایشگاهی این است که در کنار صندلی اصلی، یک صندلی برای آرایشگر نیز نصب شده است. صندلی هایی که این قابلیت را دارند ، در هنگام کار راحتی و آرامش بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند.

تشکر از همراهی شما در این مقاله از سالن ما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد