زندگی نی نی مگ

مطالب جالب و خواندی دنیای نوزادان

زندگی نی نی مگ

مطالب جالب و خواندی دنیای نوزادان

دلیل لرزش ماشین لباسشویی چیست؟

در این بخش درباره نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی در تهران صحبت خواهیم نمود. در ادامه این مقاله از امداد آی پی همراه ما باشید.

قطعاً یکی از علت های لرزش و حرکت ماشین لباسشویی، تراز نبودن ماشین لباسشویی است. بسیاری از مراحل برنامه های شستشو می توانند دلیل راه رفتن ماشین لباسشویی، تکان خوردن و لرزش ماشین لباسشویی شوند، اما اگر لباسشویی شما تراز نباشد، این لرزش ها و تکان ها بیشتر خواهند شد.

تراز نبودن از رایج ترین دلایل لرزش لباسشویی است که خوشبختانه برطرف کردن آن کار چندان سختی نیست. برای تراز کردن ماشین لباسشویی می توانید با استفاده از ابزار تراز مهندسی این کار را انجام دهید. اگر ابزار تراز در اختیار ندارید می توانید برای تراز کردن ماشین لباسشویی، آن را بر روی یک تکه تخته سه لا نیز قرار دهید. به یاد داشته باشید که در صورتی که لباسشویی را به تازگی خریداری کرده اید، در هنگام نصب حتما پیچ ترنسلیت ماشین لباسشویی (یا پیج ترنسفر) را از پشت آن باز کنید. باز نکردن پیچ یا بست هایی که برای جلوگیری از حرکت نکردن لگن لباسشویی تعبیه شده اند، می تواند موجب لرزش شدید و حرکت ماشین لباسشویی شود.

اگر بار لباسشویی شما نامتعادل باشد، باید درب لباسشویی را باز کنید و لباس ها را به صورت یکنواخت و متعادل بچینید. حتی ممکن است چندین بار مجبور شوید این کار را انجام دهید تا بار لباسشویی شما متعادل شود.



اگر بیش از حد ظرفیت ماشین لباسشویی، در آن لباس بریزید، وزن زیاد می تواند باعث برهم خوردن تعادل لباسشویی شود. به عنوان یک قاعده کلی در نظر داشته باشید که باید مقداری کمتر از ظرفیت ماشین لباسشویی در آن لباس قرار دهید تا لباس ها بتواند آزادانه حرکت کنند.



همه ماشین های لباسشویی درب از جلو برای کاهش حرکت دیگ لباسشویی هنگام چرخش، دارای کمک فنر هستند. کمک فنرها به فریم پایه و بیرون دیگ متصل شده اند و برای دسترسی به آن ها باید پنل عقبی یا جلویی را بردارید. هنگامی که کمک فنرها ضعیف شده یا آسیب ببینند، بارهای نامتعادل باعث می شود ماشین لباسشویی به حرکت دربیاید و یا اینکه دچار لرزش شود و اغلب در طول فرایند شستشو صدای بلندی ایجاد می شود. اگر این مشکلات برطرف نشوند، می توانند منجر به آسیب دیدن سایر اجزا ماشین لباسشویی نیز شود.
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد